Tuesday 4 February 2014

Souqy - Jelas Sakit | Lirik




Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

mungkinkah ini sudah jalan takdirku...
ohh mungkinkah ini memang yang terbaik untukku

namun tak kuasa aku..
bila terus-terus begini,

aku tak sanggup
sungguh aku tak sanggup...

Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..

jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

                                                    ♥♥♥


♥♥♥

  ♥♥♥ 


 


Souqy - Jelas Sakit (YouTube)

No comments:

Post a Comment

♥♥♥ Assalammualaikum Cinta ♥♥♥
Thankz sbb sudi baca dan tinggalkan comment...
~♥~ ...Comment yg indah2x je oke... ~♥~
Tapi jangan tinggalkan link...!! Takowt nnty blog kene delete...
Kalau tinggalkan link juga.. Lia x nak approve comment korang.. ^_^
~♥~ Sayang korang semua.. Muahxx ~♥~