Sunday 18 August 2013

SiaPaLah sAye Di MaTa AwAk...?

Awakk... 
izinkan saya untuk meluahkan perasaan saya...
maafkan saya andai awak terasa..
saya sedar siapa diri saya..
saya tau status diri saya..
saya dah cermin diri saya..
saya tau awak anggap saya tak lebih dari kawan biasa..

Saya tau semua e2 awak..!!


Awakk..
saya hanyalah gagak dlm rimba..
mana mungkin terbang bersama merak kayangan..
saya tak mmpunyai apa2x..
yang saya ada hanya perasaan ini..
saya mmg tak layak untuk bersama dengan awakk..
saya dah cuba sedaya upaya utk tak menganggap awak istimewa..
Tapi saya tak berdaya kerana hati kecil ini mngtakan sbaliknye..

Awakk..
semakin saya cuba melupakan awakk..
semakin kuat saya mengingati awakk..

Entah kenapa..?? saya pn x tau.. :'(

Awakk.. 
saya x tau kenapa awak sangat dekat dengan hati saya nie..
maafkan saya kerana menyukai awakk..

Awakk..
berdosakah saya kerana menyukai awakk..???

Awakk..
andainya ini ketentuan takdir, saya doakan awak bahagia..
jika awak masih mengingati saya.. dan....
andainya saya sudah tak ade di dunia nie lagi..
Sedekahkanlah Al-Fatihah buat saya..
sbgai tanda kita pernah kenal semasa di dunia nie...

Awakk...
terima kasih kerana sudi hadir dlm hidup saya.. walaupun seketika..
saya ttp rasa bhgia bila mengingati detik2x e2..
Walaupun kdg2x saya kecil hati dengan ape yg awak lakukan..
tapi saya dah lupakan semua 2..
saya dah maafkan awakk..

Awakk..
jasa dan budi awakk setinggi puncak gunung..
tak ade nilai utk saya membayarnya..
tolong maafkan kesalahan dan dosa saya pada awak..
biarkanlah kisah2x silam mnjadi kenangan.. 
akan saya simpan selamanya dalam hati ini..

Awakk.. 
biarlah saya terseksa..
biarlah saya derita..
asalkan awak bahagia..
asalkan saya tak menggangu hidup awak..
asalkan awak tak perlu lagi melayan kerenah2x saya..

Awakk..
saya doakan yg terbaek utk awak.. di dunia mahupun di akhirat..

No comments:

Post a Comment

♥♥♥ Assalammualaikum Cinta ♥♥♥
Thankz sbb sudi baca dan tinggalkan comment...
~♥~ ...Comment yg indah2x je oke... ~♥~
Tapi jangan tinggalkan link...!! Takowt nnty blog kene delete...
Kalau tinggalkan link juga.. Lia x nak approve comment korang.. ^_^
~♥~ Sayang korang semua.. Muahxx ~♥~