Sunday 15 April 2012

PeLeNgKaP HidUpKu


Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia~

No comments:

Post a Comment

♥♥♥ Assalammualaikum Cinta ♥♥♥
Thankz sbb sudi baca dan tinggalkan comment...
~♥~ ...Comment yg indah2x je oke... ~♥~
Tapi jangan tinggalkan link...!! Takowt nnty blog kene delete...
Kalau tinggalkan link juga.. Lia x nak approve comment korang.. ^_^
~♥~ Sayang korang semua.. Muahxx ~♥~